www.bestzone.cz
Měny:
Úvod ::  Jak nakupovat

Jak nakupovat


Informace o doručení zásilky

Požadované informace o doručení Informace o doručení zahrnují celé jméno, správnou adresu, e-mailovou adresu, PSČ a telefonní číslo. Není-li některá adresa nebo telefonní číslo správné, neobdržíte položky, budete zodpovědní za ztracené.

Doba zpracování objednávky

Všechny položky jsou odesílány do 1-2 pracovních dnů od zadání objednávky, s ověřením platby. Po odeslání obdržíte potvrzovací e-mail s dopravcem a informace o sledování objednávky.

Poznámka: Všechny objednávky jsou zpracovávány a doručovány od pondělí do pátku, s výjimkou svátků. Nemůžeme být zodpovědní za nepředvídané zpoždění, jako jsou svátky nebo nesprávné adresy. A doporučujeme, aby byl někdo k dispozici k přijetí balíčku. Pokud nejste schopni podepsat doručení doma, doporučujeme Vám posílat balíčky na vaše pracoviště.

Sledujte objednávku

Po odeslání objednávky vám zašleme měřicí kód e-mailem a vyjádříme webové stránky za 48 až 72 hodin, které můžete online ověřit. Svoje objednávky můžete také sledovat na stránce Můj účet.

Vezměte prosím na vědomí, že objednávku odesíláme pouze poštou na adresu CODE a poštovní schránky nebo podobné adresy nejsou k dispozici k odeslání.

Získejte svou objednávku

Doba přepravy se liší v závislosti na tom, kde se nacházíte a zda je objednaný produkt na skladě. Za normálních okolností obdržíte zboží za 3-5 pracovních dnů po dokončení objednávky. Věnujte prosím pozornost vašemu účtu kdykoli. Pokud obdržíte objednávku za 15 dní, kontaktujte místní poštu A.S.A.P. ihned. Můžete se také obrátit na náš zákaznický servis; vynaložíme veškeré úsilí, aby jsme s vámi sloužili.

Přihlásit se k doručení

Podpis je vyžadován pro vaše doručení. Pokud však nejste k dispozici, mohou kurýři vyzkoušet jednoho ze svých rodinných příslušníků. Pokud vy a vaši rodinní příslušníci nejsou k dispozici, odvezou balíček zpět a objednávku odešlou příští den.

Odmítnout zásilku

Pokud odmítnete podepsat objednávku z nějakého důvodu, nebo pokud byl balíček automaticky vrácen po několika neúspěšných doručeních (vzhledem k tomu, že nejste k dispozici nebo jste nám poskytli nesprávnou nebo neúplnou doručovací adresu), vaše objednávka bude zrušena a refundace bude na kreditní kartu použitou pro vaši objednávku. A 50% z ceny zboží vám bude účtováno a náklady na dopravu nebudou vráceny.

Bohužel! Nevratné položky v odmítnuté objednávce nebudou přijaty po návratu k nám. Tyto příkazy vám budou zaslány zpět.

Daně a celní poplatky

V současné době přepravujeme do více než 200 zemí po celém světě a většina zemí povoluje volný obchod přes internet a neúčtuje žádné clo pro malé zásilky vstupující do země.

Všechny položky v našem internetovém obchodě se prodávají na základě doručení bez dluhu, což znamená, že některé příslušné cla a daně mohou být uloženy v některých zemích. Zákazníci jsou odpovědní za veškeré platné clo nebo daně, které mohou být uloženy při dodání v cílové zemi.

Navíc, pokud si přejete provést výměnu, budete také zodpovědní za daně a poplatky za náhradní zásilku.

7 dní návrat politiky

Jsme naprosto přesvědčeni, že se vám bude líbit snadná výměna nebo návrat zkušenosti!

Návrat nákupu

Všechny položky jsou před odesláním kontrolovány a kontrolovány. Pokud z nějakého důvodu nejste spokojeni s nákupem, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu. Potřebujete odeslat obrázky položky do naší poštovní schránky. Předmět e-mailu by měl být pojmenován "Číslo objednávky" abychom vám mohli poskytnout rychlou odpověď (Mnohokrát děkuji!).

Ujistěte se, že požádáte o vrácení zboží k autorizaci do 7 dnů od obdržení za účelem výměny nebo vrácení peněz. Vaše včasné vrácení nepotřebných, nezabezpečených nebo vadných položek by mělo obsahovat obal a značky prodejce a musí být ve stejném stavu, jako kdyby byly přijaty. Návraty, které jsou poškozené, znečištěné nebo pozměněné, nemohou být přijaty a budou vám vráceny zpět.

Zabalte zboží bezpečně. Do výkazu uveďte následující údaje: název účtu, adresa; jméno lodi, adresa; číslo objednávky; důvody návratu.

Získejte svůj Eefunds

Jakmile bude vaše vrácení obdrženo a kontrolováno prováděcími středisky, bude vaše vrácení peněz zpracováno a automaticky použito na původní nákupní platební kartu nebo původní způsob platby do 2 dnů. Vezměte prosím na vědomí, že v závislosti na vaší společnosti s kreditními kartami může trvat dalších 2 až 10 nebo více pracovních dnů poté, Vyměňte svůj nákup

Žádosti o výměnu musí být provedeny do 7 dnů od obdržení objednávky.

Upřesněte v e-mailu položku výměny a nový model nebo velikost do střediska služeb zákazníkům. Položky musí být v původním stavu a neopotřebované, aby byly přijaty jako návrat.

zpět